Beautiful Blogger Award

Hij circuleert al een tijdje door blog-world. De Beautiful Blogger Award. En nu heb ik hem ook gekregen, van lieve Sharon! Thanx girl!

Photobucket

The rules
- Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
- Zet de award op je blog.
- Link de persoon die je heeft genomineerd.
- Deel 7 interessante “facts” over jezelf.
- Nomineer 7 andere bloggers.

The 7 facts
1. Ik ben vrij onhandig. Gebroken sleutelbeen, gescheurde spier, gat in hoofd, gebroken voet, I've had it all.
2. Jarenlang wilde ik dolgraag Spoedeisende hulp arts worden en dus geneeskunde gaan studeren. Maar de laatste paar maanden voor het examen begon ik toch te twijfelen en heb uiteindelijk psychologie gekozen.
3. Ik fiets altijd heel snel. Daar krijg ik vaak commentaar op als ik samen met iemand fiets, maar ik hou wel van een beetje tempo.
4. Ik ben heel erg perfectionistisch. Als er iets moet gebeuren, moet het perfect. Wat soms behoorlijk vervelend is.
5. Ik draag nooit hakken. Niet alleen omdat ik al vrij lang ben (1.76 m), maar ook omdat ik er to-taal niet op kan lopen.
6. Ik heb geen opa's en oma's meer. De afgelopen 2 jaar zijn ze allemaal overleden. Dat was dus een erg heftige periode en ik mis ze enorm!
7. Ik ken mijn beste vriendin al vanaf dat ik 3 jaar was. Dat is nu dus al zo'n 16 jaar! En het fijne is, ze woont naast me, dus is altijd in de buurt!

The nominees for the Beautiful Blogger Awards are:
Sarina
Katrijn
Maurits
Liz
Channah
Madelon
Fleur

Sommigen hebben er misschien al een gehad, maar je hebt hem toch verdient!

6 opmerkingen:

  1. Ik stond ook helemaal verbaasd toen ik las dat je psychologie ging studeren haha. Zag je helemaal als SEH arts maar een goede psychologe zie ik ook wel in je hoor :).
    Bedankt voor mijn nominatie ik ben bezig met het logje maar 7 feiten pff ik zit nu op 5 geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke facts! Arts op de SEH lijkt me ook wel wat, maar ik weet niet of het me ligt.. hopelijk kom ik daar in de loop van de studie nog wel achter!

    Hoe bevalt psychologie nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan hoor! :D
    De meesten hadden hem al gehad, en ik wou hem niet geven aan iemand die hem al had dus heb ik echt al mijn feeds lopen doorspitten voor niet genomineerden! Hij pronkt prachtig! hahaha ;)
    Leuke weetjes ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om meer over jou te weten.
    Zo..als ik fiets naast jou dan myn ademen op zou worden hi..hi..hi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fact 6 komt me bekend voor helaas.

    één opa heb ik nooit gekend, die is al 26 jaar (ongeveer) dood. maar mijn andere opa en 2 oma's zijn allemaal in 2007 overleden, dat is toch wel een behoorlijke shock en heftige periode idd.

    verder leuke facts!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails