Catrice Nagellak Swatches [Deel 2]

Vorige keer dat ik in Kruidvat was, was 'Sold Out For Ever' uitverkocht (what's in a name). En die wilde ik toch wel heel graag hebben. Dit schijnt namelijk een dupe te zijn van Chanel Jade. Maar toen ik van de week bij een andere Kruidvat kwam en zag dat ze hem daar nog wel hadden, heb ik er meteen eentje meegenomen. Ook 'Hot or Not?' vond ik wel een flitsend kleurtje. Hier de swatches, voor beide heb ik 2 laagjes aangebracht.

Photobucket
'Sold Out For Ever'

Photobucket
'Hot or Not?'

8 opmerkingen:

  1. Hhmm ik wilde die mintgroene ook graag, maar zo op de foto vind ik hem net niet en mijn herome new delhi mooier. Hot or not is wel erg leuk. Die heb ik van OPI in dezelfde kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleurtjes :-)
    Zelf heb ik From Dusk To Dawn, fijne lak!
    Die andere twee kleurtjes van je andere artikel zijn ook erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt hele mooie kleurtjes, deze kleurtjes wil ik allebei nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hot or not heb ik ook! Ik heb die vandaag op en ik heb een roze trui aan, ik voelde mij echt zo'n barbiegirl xD


    Bij ons in het kruidvat (Belgiƫ) hadden ze nog alle kleuren! Dat is toch nog 1 voordeel van in Belgiƫ wonen dat Belgen minder afweten van make-up enzo xp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind de groene gaaf! (de roze ook hoor overigens, de mintgroene alleen nog gaver hehe) Mooi gelakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hot! Erg mooi, ik heb er zelf ook maar 2 meegenomen en vond ze erg fijn voor catrice :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben verslaafd aan de Catrice nagellakjes!! Supermooie kleurtjes, mooi dekkend, snel drogend, lang blijvend en... Goedkoop! <3 them!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails