Weer terug!

Photobucket
Na een ontspannen vakantie ben ik nu weer terug in Blog/Neder-land. Ik ben met het hele gezin 2 weken naar België geweest. Het was echt heerlijk! Het strand en het zwembad waren op loopafstand, ideaal dus. En in het zwembad heb ik mooi mijn nieuwe camera kunnen uitproberen (zie foto), daar komt overigens nog een logje over.

We zijn onder andere naar SeaLife geweest in Blankenberge. Verder hebben we verschillende steden bezocht zoals Brugge en Gent. En natuurlijk hebben we 'onze jongens' op het WK aangemoedigd, zie de oranje shirts!

Kortom, een heerlijke vakantie. Natuurlijk is de vakantie nog lang niet voorbij, maar ik ben in ieder geval weer thuis. M'n blog is dan ook weer back in business!

En zijn jullie al op vakantie geweest? Of ga je nog? En waarheen?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails