Sandwich post

Sandwich post: 'Een aantal korte berichtjes die te kort zijn voor 1 hele post per stuk, dus hier gesandwicht in 1 post.'
Via Mascha

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor alle felicitaties via de site/twitter etc. hartstikke lief! En special thanks to Rinah, die mij een ontzettend lieve kaart heeft gestuurd, dankjewel meid!
Ik heb een hele leuke verjaardag gehad, of zeg maar verjaardags-weekend eigenlijk! Vrijdag ben ik cupcakes gaan bakken voor de visite (recepten komen nog online!) en vrijdag- en zaterdagavond kwam de familie langs. Het zijn twee hele gezellige avonden geweest.

En, leuk nieuws, Rome gaat definitief door, yeahh! Dus als je al eens in Rome bent geweest, laat me weten wat ik daar echt moet gaan zien!

Verder wil ik jullie zeggen dat je nog tot morgenavond (donderdag 4 november 23:59 uur) kan meedoen aan de winactie van Lush. Heb je dat dus nog niet gedaan, doe dan zeker even mee!

Veel liefs,
Pauline
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails