Nailart: Christmas pudding

Nog minder dan een week en dan is het alweer Kerst, wat gaat de tijd toch snel! Daarom de hoogste tijd voor een Kerst Nailart.
Deze keer heb ik me laten inspireren door de traditionele Engelse Christmas pudding. Wat me overigens ongelofelijk smerig lijkt. Gedroogde vruchten met gember in niervet, anyone? Maargoed, daar gaat het nu niet om..

Om te beginnen heb ik m'n nagels gelakt in de kleur Amber van Gosh. Daarna met een witte tip painter van Essence de bovenkant wit gemaakt. Bij gebrek aan donkergroene nagellak heb ik donkergroene acrylverf gebruikt om de blaadjes van de hulst te maken. Acrylverf werkt trouwens hartstikke goed voor nailart. Daarna maak je met een rode nagellak de besjes op de hulstblaadjes. Hier heb ik nog een kleine rode glitter op geplakt om het iets feestelijker te maken.

Klaar zijn je Christmas pudding nails!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails