Webshop: Everyday Minerals

Een week geleden ontving ik een pakketje van Everyday Minerals met een aantal producten. Ik heb 2 jaar geleden al eens een aantal bestellingen gedaan bij EDM, onder andere foundation en blushes, daar was ik toen erg tevreden over. Inmiddels is Everyday Minerals vernieuwd, ze hebben nieuwe verpakkingen, een nieuwe site etc. Daarom was ik erg benieuwd of de producten me nog steeds zouden bevallen. Klik op 'lees meer' om verder te lezen.

Ik begin met de blush in de kleur Soft Touch. Dit is een matte lichtroze blush. De verpakking is erg handig in gebruik. Er zit een schuifje voor de gaatjes, om te voorkomen dat alle blush eruit valt als de draaidop er op zit. Je tikt gewoon een beetje blush in de deksel en daar ga je dan met je kwast doorheen om het vervolgens aan te brengen op je gezicht.
Zoals ik al zei is het een matte lichtroze kleur die erg mooi staat als je een lichte tot medium kleurige huid hebt. Het is heel natuurlijk en geeft een gezonde blos. Aan de rechterkant zie je de blush dik aangebracht en links meer vervaagd. Ook is de blush mooi op te bouwen voor als je een wat opvallender effect wilt. Prijs: $9 (dus ongeveer €6,45)
De soft bronzer is dé perfecte bronzer voor ladies met porseleinen huidjes, like me. De bronzer bevat (gelukkig) geen glitters maar geeft een mooie glowy finish.
Rechts is de bronzer dik aangebracht, links meer vervaagd. Prijs: $8 (dus ongeveer €5,80)
Dan de oogschaduw in de kleur Smokey Pink. Dit is de travel size versie en zit daarom in een verpakking met zo'n rolletje. Hier ben ik zelf niet zo'n fan van. Soms komt er bijna geen oogschaduw uit en dan weer juist teveel. Ik ga zelf gewoon met een kwast over de roller heen en breng het dan aan op m'n ogen.
De kleur vind ik prachtig, een soort oudroze kleur met subtiele glittertjes en een pearly finish.
Op bovenstaande foto kun je de mooie subtiele glitters goed zien. In de zon ziet het er echt prachtig uit! Prijs: $4,50 (dus ongeveer €3,20)
Tot slot de oogschaduw in de kleur Passion Passport. Dit is de 'normale' verpakking van de oogschaduws, gewoon een potje met draaideksel en gaatjes om de oogschaduw er uit te halen. Helaas heeft dit potje niet, zoals de blush en bronzer, zo'n schuifje om te voorkomen dat alles eruit valt als je het potje andersom houdt. Maar ik vind dit wel een fijnere verpakking dan die met een roller.
Passion Passport is een prachtige donkergrijze kleur met zilveren shimmer. Volgens mij is deze kleur ook perfect voor een mooie smokey eye. Prijs: $7 (dus ongeveer €5)

Naast deze producten verkoopt Everyday Minerals nog veel meer. Onder andere foundation, gekleurde lippenbalsem, make-up kwasten, concealer etc. En alles is, zoals de naam al zegt, op basis van minerale make-up en 100% dierproefvrij.

Everyday Minerals is een Amerikaanse webshop die ook naar Nederland verzend en je kunt er betalen met Paypal. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling. De website ziet er trouwens ontzettend leuk uit, dus neem zeker eens een kijkje op EverydayMinerals.com
*Deze producten heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails