Pauline, punt. bestaat 2 Jaar!

Vandaag, precies 2 jaar geleden, op 21 oktober 2009, besloot ik om mijn eigen blog te beginnen en kwam mijn allereerste artikel online:
"Zo, dit is dus het allereerste berichtje op mijn spiksplinternieuwe site. Er moet nog veel gebeuren, maar dit is het begin." 
Nu, vele artikelen en reacties later bestaat m'n site nog steeds! Wat jullie misschien niet weten is dat ik ben begonnen met bloggen door Saar. Ik sprak haar regelmatig en zij was helemaal into het bloggen. Ze stak me aan met haar enthousiasme en daarom begon ik een blog over Marc-Marie Huijbregts (Yes, I'm a BIG fan). Daarop schreef ik informatie over zijn theatershows, wanneer hij te zien was op tv, plaatste ik foto's etc. Maar na ongeveer 1,5 jaar intensief met de site bezig te zijn geweest ging ik richting de examens, kreeg het daarom steeds drukker op school en de site bloedde dus een beetje dood.

En toen werd Twitter uitgevonden. Hierdoor kwam ik in contact met bloggers en begon het bij mij weer te kriebelen, ik miste het bloggen eigenlijk wel. Daarom besloot ik een blog te starten over de dingen die ik zelf leuk vind en het resultaat vind je hier! ;)

Er komt dan weliswaar niet íedere dag een artikel online (het is tenslotte een hobby en daar heb je soms nu eenmaal iets minder tijd voor) maar ondanks dat vind ik het nog altijd heel leuk om te doen. En jullie blijven me volgen! Want dat is toch eigenlijk wel het aller-allerleukste aan bloggen; de ontzettend lieve reacties en mailtjes van bezoekers. En daarom lieve volgers:

Heel erg bedankt! <3
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails