NYX round lipsticks

Photobucket

Van links naar rechts: Margarita, Thalia, Circe, Louisiana, Pumpkin Pie, Orange Soda, Indian Pink

Na veel positieve reviews op internet te hebben gelezen, besloot ik enige tijd geleden ook eens wat NYX round lipsticks te bestellen. Ik heb ze nu al een paar maanden in huis en zal nu zelf vertellen wat ik ervan vind.

De verpakking vind ik echt heel erg mooi. Gewoon simpel, een glimmende zwarte buitenkant met witte letters. Ook erg handig is dat aan de onderkant van de lipstick je al de kleur kunt zien.

De lipstick zelf is erg creamy en makkelijk aan te brengen. Het mooiste is als je dit met een lippenpenseel doet. En, above all, ze drogen je lippen niet uit. Dit had ik namelijk regelmatig met lipsticks van andere merken. Het enige nadeel is dat ze niet superlang blijven zitten. Je zal de lipstick dus mee moeten nemen, een beetje transparante poeder over je lippen wil ook nog wel eens helpen. Oke, nu over naar de kleuren:


Photobucket



Photobucket

Van links naar rechts: Margarita, Thalia, Circe, Louisiana, Pumpkin Pie, Orange Soda, Indian Pink

Mijn favorieten zijn Circe, Pumpkin Pie en Louisiana. Pumpkin Pie is bijna exact dezelfde kleur als m'n eigen lippen, maar dan net wat mooier. Circe is de perfecte nude kleur voor mij. En Louisiana is gewoon heerlijk fel roze. Deze durf ik eigenlijk niet zo goed te dragen, maar voor een feestje is hij wel erg leuk!
De kleur die mij behoorlijk tegenviel was Thalia. Ik had heel veel goede berichten hierover gelezen, maar hij staat echt totaal niet bij mij. Het is een bruin/lila achtige kleur.

Kortom, supergoede lipsticks, als je maar de juiste kleur neemt. En de kans dat er een voor je bij zit is erg groot want ze zijn in súperveel kleuren te krijgen.

De lipsticks zijn te koop bij Boozyshop en kosten €2,49 per stuk.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleueren
    Die Louisiana heb Ik ook

    Die Indiana Pink ziet er mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt mooie kleurtjes! En zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Indiana pink vind ik erg mooi! Ik heb Circe en voor mij is het wat te nude. Ik hou er niet zo van...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails