Verjaardagscadeaus

Photobucket

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties via m'n blog, twitter & hyves! Ik heb een hele leuke dag gehad!
Ik ben weer schandalig verwend. Dit is wat ik allemaal heb gekregen (zie ook de foto hierboven):
- Sephora mascara, oogschaduw en lipstick
- Een supercute varkentjeskalender
- Boek 'Hoe hot is cool?' van Jil Karoly
- Eau de toilette van Xx by Mexx in 'Nice'
- Herbal Essences shampoo
- Een ketting met een amethist hangertje (die ook nog allerlei goede uitwerkingen op je lichaam heeft, volgens het blaadje dat erbij zat)
- Chocoladeletters in de P, A, U, L, I, N en E. Jups, m'n hele naam, haha
- Aardig wat geld
- En een nieuwe telefoon!! Deze:
Photobucket

Ook krijg ik van m'n zusje het 88 matte palette, maar die is nog onderweg.
Hartstikke leuk allemaal! Maar, helaas is nu het echte leven weer begonnen. Vrijdag heb ik m'n tweede tentamen over persoonlijkheidspsychologie. Dus ik ben weer hard bezig met leren... Wish me luck!

Photobucket

3 opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails