Stylish Blogger Award

Photobucket
Van Dhini kreeg ik de Stylish Blogger Award, dankjewel Dhini!

De regels:
- Vertel 5 random facts over jezelf
- Geef de award door aan 5 andere Stylish Bloggers

De facts:
- Ik heb 1 zusje. Ze is 13 jaar en zit in de 2e klas van Havo.
- Ik ben een echt avondmens. Na een uur of 10 heb ik opeens weer heel veel energie om van alles te doen. Ik lig dan ook vrijwel nooit voor 12 uur in bed, wat dan weer wel als gevolg heeft dat ik 's ochtends wat moeilijk uit m'n bed kom.
- Mijn sterrenbeeld is Schorpioen.
- Ik maak nooit insecten dood, oke, muggen wel. Maar als er binnen een spin, vlieg, hommel o.i.d. zit, pak ik een bakje en zet ik het diertje buiten. Ik kan er dan ook niet zo goed tegen als ik zie dat mensen insecten zomaar doodmaken.
- Ik hou heel erg van programma's als Wildboyz, Dirty Sanchez en Jackass. Vaak zijn mensen daar erg verbaast over, maar er zit ook een wilde kant in mij, haha.

Ik geef de award aan:
- Donna
- Jorien
- Kelly
- Sarina
- Anne
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails