EOTD: Teal The Deal

Gisteren was ik wat aan het rommelen in m'n make-up la en toe kwam ik de MAC pigment sample in de kleur Teal tegen. Ik vind de kleur echt prachtig, maar ik heb hem bijna nooit gebruikt. Daarom leek het me wel leuk om daar eens een look mee te maken. Dit is het geworden:
Photobucket
Wat ik heb gebruikt:
- Hema eyeshadow base
- NYX Ultra Pearl Mania in Lime
- MAC Pigment in Teal
- Gosh Effect Powder in Golden Gate
- MAC Pigment in Vanilla
- Maybelline 'The Colossal' mascara
Photobucket
De NYX pearl mania heb ik gebruikt over m'n hele ooglid. Daarna bracht ik Teal aan in de crease (arcadeboog) en onder m'n oog. Golden gate van Gosh heb ik in m'n binnenste ooghoek gebruikt. MAC pigment in vanilla heb ik gebruikt als highlighter onder m'n wenkbrauw. Alles mooi in elkaar over laten lopen en vervolgens mascara aangebracht.
Ik moet zeggen dat ik het best wel mooi vind geworden. Ik zal nu zeker vaker de pigment in Teal gaan gebruiken.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails