Gewonnen: Coastal Scents Color Corrector

Photobucket
Afgelopen zaterdag kreeg ik een heel leuk mailtje van Dhini, namelijk dat ik de Coastal Scents Color Corrector gewonnen had met een winactie op haar site! Hartstikke leuk, dankjewel Dhini! En gisteren lag het pakje in de brievenbus.

Maar wat is het nu precies?
Het is een soort concealer palette die je gebruikt vóórdat je foundation op je gezicht aanbrengt. Ik hoor je denken, wat moet ik nou met een blauwe of gele concealer? Het zit zo: Hieronder zie je een color wheel. Zoals je ziet staat groen tegenover rood, blauw tegenover oranje en geel tegenover paars/blauw.
Photobucket
Kleuren die in het kleurenwiel tegenover elkaar staan 'heffen elkaar op'. Op dat principe is deze concealer gebaseerd. Dus:
- Groen neutraliseert rode plekjes.
- Geel neutraliseert paars/blauw, ideaal voor het camoufleren van wallen onder je ogen.
- De lavendelkleur neutraliseert geel. Die is vooral geschikt voor mensen met een olijfkleurige huid. Zij hebben soms last van gele plekjes.
- De lichtblauwe kleur neutraliseert oranje. Handig als je een keer bent uitgeschoten met je zelfbruiner.

Waarschijnlijk zal ik zelf vooral de groene en gele concealer gaan gebruiken. Ik heb nog nooit een gekleurde concealer gebruikt dus ik ben erg benieuwd!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails