How To: Wild Lilac Corset Nailart

Photobucket
Vandaag mijn allereerste nailart, geïnspireerd op een corset. Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk moeilijk vond om te doen. Vooral met de hand waar je niet mee schrijft je andere hand lakken leidt tot bibberige vingers. Maar voor de eerste keer vind ik het eigenlijk nog best aardig gelukt.
Als je zelf geen nailart pencil hebt (zo'n dun kwastje waar je heel precies lijntjes mee kunt trekken) kan je net als mij het kwastje van een oude eyeliner die je niet meer gebruikt even schoonmaken en die gebruiken, werkt perfect!
De lakjes die ik heb gebruikt zijn 'Wild Lilac' van Gosh, een witte lak van DA en 'Nero' van Gosh. Je kunt natuurlijk ook andere kleurencombinaties maken!

Hoe doe je het?
Photobucket
Maken jullie ook weleens een leuke nailart creatie op je nagels?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails