Coastal Scents 88 Metal Mania Palette

Photobucket
Photobucket
Net voordat ik op vakantie ging kreeg ik iets heel leuks te horen, namelijk dat ik het 88 Metal Mania Palette had gewonnen bij Enchantra! En toen ik weer terug kwam van vakantie lag er dus een heel leuk pakketje op me te wachten, er zat zelfs nog een body butter bij, hartstikke lief!

Toen ik het palette opende werd ik al helemaal blij, echt prachtige kleuren! Zoals de naam van het palette al zegt hebben de meeste kleuren een metallic glans, maar er zitten ook een aantal glitterende kleurtjes in.

Het palette bevat behoorlijk wat neutrale kleuren, ideaal voor overdag. Maar door de metallic en shimmery kleurtjes is het ook perfect voor een wat opvallendere look.

Het enige nadeel wat ik aan dit palette heb kunnen ontdekken is dat sommige kleuren nogal poederig zijn. Die zijn wat moeilijker aan te brengen en vallen wat sneller op je wang. Maar er zitten maar liefst 88 kleuren in het palette dus er blijft nog genoeg keus over!

Swatches zijn van onder naar boven en van links naar rechts, de foto's zijn buiten genomen:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik ben echt ongelofelijk blij met dit palette. Sinds ik weer thuis ben gebruik ik hem iedere dag. De kleuren zijn gorgeous, je hebt super veel keus en de pigmentatie is perfect.

Het palette is te koop bij Enchantra.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails