Ik & shoppen

Photobucket
Bron foto: We heart it

Deze tag zag ik staan bij verschillende mede-bloggers en ik vond hem erg leuk. Daarom heb ik hem ook even ingevuld.

01. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.
De ontzettende rotzooi in winkels op het moment dat het uitverkoop is. Het lijkt soms wel alsof mensen veranderen in grijpgrage monsters zodra de prijzen omlaag gaan. En natuurlijk de bekende opdringerige verko(o)p(st)ers die achter je aan blijven lopen en je van alles willen aansmeren.

02. Zodra er uitverkoop is dan….
Koop ik niet veel meer dan normaal. Maar het geeft me wel een extra goed gevoel als je leuke spulletjes voor een prikkie hebt kunnen kopen.

03. Wat is je grootste miskoop?
Een topje met vleermuismouwen en heel veel pailletjes erop. Dat was een beetje te heftig en opvallend voor mijn doen.

04. Waar koop jij je kleding altijd?
Dat is heel verschillend. Het is maar net of ze een leuke collectie hebben of niet. Maar ik kijk regelmatig in H&M, New Yorker, C&A, Zara, Vero Moda en The Sting.

05. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn).
Winkel: Etos, Kruidvat, DA, Dirx.
Online: Ebay, Non pareil Boutique, TheBodyNeeds.

06. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn).
Een inloopkast. Dat is toch de droom van bijna ieder meisje!

07. Online of echt shoppen?
Allebei.

08. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty .
Lipgloss van Dior.

09. Favoriete shoppingmall (World Wide…Nederland mag natuurlijk ook).
La Fayette in Parijs. Alles is ongelofelijk duur, maar je kijkt je ogen uit!

10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.
Als ik gericht ga winkelen, ga ik meestal alleen. Maar echt 'shoppen' doe ik het liefst met een vriendin, m'n moeder of m'n zusje.

11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Nederland komen?
Forever 21, Victoria's Secret, Topshop, Nordstrom etc.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails