Nailart: Zebra Nails

Als je net zoals ik wel eens op nailart blogs kijkt, kom je ook regelmatig 'zebra-nails' tegen. De nagel is dan in een kleur gelakt met daaroverheen streepjes met het patroon van een zebra. Dat wilde ik ook weleens proberen. En zie hier het resultaat:
Photobucket
Best goed gelukt al zeg ik het zelf! Als basis heb ik 2 laagjes witte nagellak aangebracht. Vervolgens breng je met een dun kwastje de zwarte strepen aan. Hiervoor kun je een speciale nailartkwast, of een oud eyeliner kwastje gebruiken. Een andere tip die ik nog tegenkwam is om een aantal haartjes van je nagellak kwastje af te knippen zodat je een dun kwastje over houdt.

Om het perfecte zebra patroon op je nagels te krijgen is het handig om een patroon als voorbeeld erbij te houden zodat je precies weet hoe de strepen moeten worden aangebracht.

Daarna laat je alles goed drogen en breng je eventueel nog een topcoat aan. En klaar zijn je zebra nagels!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails