Shoplog Rotterdam (Primark, Kruidvat)

Vandaag weer eens een shoplog. Gisteren ben ik met m'n zusje naar Rotterdam Alexandrium geweest. Daar zit de eerste Primark van Nederland. Primark is een oorspronkelijk Ierse kledingwinkel die daar erg populair is. Het is een soort mix van H&M, C&A en Zara. Ze verkopen vooral kleding en accessoires zoals schoenen, tassen, paraplu’s, lingerie en woonaccessoires. En alles is spotgoedkoop! Voor extreem goede kwaliteit moet je niet naar Primark gaan, maar van gympjes van 4 euro kan je ook eigenlijk niet verwachten dat ze langer dan een seizoen meegaan. Maar dat maakt mij totaal niet uit, dan koop ik volgend seizoen toch weer een nieuw paar! Hier mijn aankoopjes van deze keer:
Photobucket
Een witte nepleren tas met veel vakjes, erg handig! €11,-

Photobucket
T-shirt, deze kon ik als brildrager echt niet laten liggen. €5,-

Photobucket
Setje van grijze armbandjes. €1,50

Ook heb ik nog wat spulletjes gehaald bij kruidvat. Essence had een actie van 2+1 gratis, daar heb ik het volgende gekocht:
Photobucket
Een wenkbrauwpotlood in lichtbruin, 6 in 1 vijl en neusstrips. Ook stond er een hele grote bak vol met Max Factor mascara's voor €1,- De verpakking werd vernieuwd en daarom mochten deze voor een klein prijsje weg. Daarvan heb ik de 'Aqua Lash' mascara en '2000 Calorie' mascara meegenomen.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails