Review: Cover Girl Lash Blast Luxe Mascara

Photobucket
'The blackest-black LashBlast formula, now tinted with luxe shimmers. The giant Luxe brush helps blast lashes to their biggest, boldest, and most beautifully shimmering. In 4 shades that are ready to match your every mood.'
Klinkt veelbelovend toch?! Het eerste wat opvalt aan deze mascara is toch wel het superdikke siliconen borsteltje. Ik heb zelf nog nooit eerder zo'n groot borsteltje gehad dus het was wel even wennen met het aanbrengen. Vooral bij de onderste wimpers ging het de eerste paar keer een beetje mis, maar na een tijdje wen je daar wel aan.
Photobucket
Verder zitten er in deze mascara dus hele kleine glittertjes. Op het borsteltje zelf kan je die wel zien zitten. Maar zodra je de mascara hebt aangebracht moet je wel heeel erg goed kijken wil je ze zien.
Dan nu naar het effect:
Photobucket
Photobucket
Op de foto heb ik een laagje mascara aangebracht, zonder wimperkrultang. De mascara geeft volume en laat je wimpers een stuk langer lijken! Nu lijkt het effect bij mij misschien wat groter, ik heb van mezelf namelijk erg blonde wimpers.
In het begin zal je dus misschien even wat moeten wennen aan het grote borsteltje, de glitters zijn zodra de mascara op je ogen zit nergens meer te bekennen, maar wat mij betreft is deze mascara zeker een aanrader.

De Cover Girl Lash Blast Luxe Mascara is helaas niet in Nederland te koop. Wel in Belgiƫ bij de Delhaize, een grote supermarkt, voor ongeveer 11 euro. Overigens kunnen Nederlanders natuurlijk altijd op Ebay terecht.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails