Essence 'Lime up!' en 'Choose me!'

In het vorige logje zagen jullie al dat ik twee nagellakjes uit de nieuwe Essence collectie heb gekocht en vandaag wil ik de swatches met jullie delen.
Als eerste de kleur Lime up! Ik weet niet zo goed wat het is, maar ik heb een zwak voor ongebruikelijke kleuren nagellak. Uiteindelijk draag ik de kleur dan meestal zelden op m'n handen, hoogstens af en toe op m'n tenen, maar toch kan ik de kleurtjes niet weerstaan. Zo had ik dat ook met deze kleur van Essence.
Het is dus een heel opvallend limoengroen kleurtje. De reactie van m'n vader na het zien van de kleur zal ik jullie maar onthouden, haha. Maar ik vind het zelf stiekem wel een heel gaaf lakje. Op de foto heb ik 2 laagjes gebruikt, maar voor volledige dekking kun je beter 3 laagjes aanbrengen.
Op andere blogs (1, 2) heb ik gelezen dat het een goede dupe is van OPI Who the Shrek are you? Nu heb ik dat lakje zelf niet in bezit, dus ik kan het niet vergelijken, maar een Shrek kleurtje is het zeker! Kijk maar:
Het andere lakje dat ik heb aangeschaft is Choose me! Dit is een blauwgroene kleur met een goud/groen/blauwe shimmer erin. Deze viel me als eerste op toen ik het schap van Essence bekeek, echt een hele mooie kleur. Ook bij deze heb ik weer 2 laagjes aangebracht.
De houdbaarheid van de nagellakjes is redelijk, ongeveer 2 dagen zonder te chippen. Wat voor mij voldoende is aangezien ik het er toch meestsal na 2 dagen afhaal.

De colour & go nagellakjes van Essence kosten €1,29 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat.
En, wat vinden jullie ervan?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails