Shoplog (Essence, Trind)

Deze week heb ik weer een aantal nieuwe beauty spulletjes gekocht. Via Simone hoorde ik dat de nieuwste limited edition 'Denim Wanted' van Essence in de Kruidvat bij ons in de buurt lag. Dus toen ben ik maar meteen even gaan kijken. Ook ben ik nog naar DA geweest. Dit is de buit:
En gelukkig hadden ze de gel eyeliner van Essence die ik graag wilde nog. Ik heb hem vandaag gebruikt en ik ben er ontzettend blij mee! Voor het eerst is het me gelukt om een mooi, recht lijntje te krijgen!
Essence Gel eyeliner Limited Edition in '01 vintage style' (zwart) €2,49 bij Kruidvat

Essence heeft een deel van het vaste assortiment vernieuwd. Er zijn een aantal producten weg, maar er zijn ook weer heel veel leuke nieuwe producten bij gekomen. Onder andere de Express dry drops. Na het aanbrengen van je nagellak doe je met behulp van het pipetje 1 of 2 druppeltjes op je nagels en de nagellak droogt binnen 60 seconden. Ook deze heb ik al een keer gebruikt. Nu weet ik niet of het echt 60 seconden is, maar het droogt in ieder geval een stuk sneller. Erg handig voor ongeduldige mensen, zoals ik :P
Essence Express dry drops €1,99 bij Kruidvat

Ook zijn er een aantal nieuwe kleuren nagellak bij het assortiment gekomen. Op de site van Marjolein had ik het Shrek-kleurtje al gezien en die vond ik zo cool dat ik het niet kon laten liggen. De kleur heet Lime Up! Ik zag ook nog een ander gaaf kleurtje Choose Me! Dit is een blauwgroene kleur met een goud/groen/blauwe shimmer erin.
Op de foto komt de kleur van Choose Me! niet zo goed over. Maar in het echt is hij prachtig!
Essence colour & go nagellak 'Lime Up!' (Limoengroen) en 'Choose Me!' (Blauw/groen met shimmer) €1,29 per stuk bij Kruidvat
Als laatst zag ik bij DA de Cuticle Remover (nagelriemverwijderaar) van Trind staan voor de helft van de prijs. Ik heb nog nooit eerder een cuticle remover geprobeerd, maar ik heb wel positieve verhalen over het merk Trind gelezen. Dus ik ben wel benieuwd of deze goed werkt. Er zit een hele gebruiksaanwijzing bij dus daar ga ik binnenkort even mee aan de slag.
Trind Cuticle Remover kost normaal €9,95 maar was nu met 50% korting te koop bij DA
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails