Review: Biosilk Silk Therapy

Enige tijd geleden won ik op de site van Suzan Biosilk Silk Therapy. Super leuk, want ik had al veel over Biosilk gehoord en was er dus hartstikke benieuwd naar. Inmiddels gebruik ik het al een tijdje en wil ik graag mijn mening over dit product met jullie delen.
Wat Biosilk erover zegt: Silk Therapy van Farouk Biosilk is een uniek product waarmee zowel de structuur als glans van het haar verbeterd wordt. Silk Therapy is geschikt voor normaal en beschadigd haar.
- Bevat natuurlijke zijde proteine
- Bevat vitamine E en U.V. filter
- Hersteld gespleten haarpunten
- Is vochtregulerend
- Zowel op droog als vochtig haar te gebruiken,
- Zeer geconcentreerd; +/- 10 druppels per behandeling

De verpakking: Een smalle, langwerpige plastic verpakking. Met een handige doseerdop, aangezien je slechts een paar druppels nodig hebt is dit erg prettig.
De geur: Heerlijk! Ik kan de geur eigenlijk niet zo goed omschrijven. Kappersgeur misschien? Super lekker in ieder geval.

Gebruik: Doe vijf à tien druppels in de handpalmen en verdeel dit gelijkmatig door het haar. Indien nodig, herhalen. Het resultaat is vebluffend. Nu heb ik zelf gemerkt dat voor mij vijf druppels echt te veel is. Meestal doe ik 2 druppeltjes in m'n hand en dit is ruim voldoende voor mijn haar.

Doet het product wat het beloofd? Absoluut, je haar gaat er echt van glanzen en voelt super zacht aan. Ik had al ontzettend veel positieve verhalen gelezen van anderen mensen die Biosilk gebruikten, maar ik was er in het begin toch een beetje sceptisch over. Maar ik moet toegeven, het werkt echt. Ik gebruik het nu vrijwel iedere dag. Meestal nadat ik m'n haar heb gewassen en het dus nog nat is. Maar als ik het een keer vergeet breng ik het op droog haar aan en ook dat werkt perfect.

Biosilk is onder andere te koop bij Douglas. Een fles van 50 ml (waar je dus echt heel lang mee doet) kost €16,20.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails