Gosh Professional Art kwasten

Een belangrijke basis voor een goede make-up zijn de tools, oftewel, waarmee je de producten aanbrengt. Zelf gebruik ik hiervoor altijd kwasten. Een aantal hiervan zijn van Gosh: de Foundation brush, Eyeshadow brush flat XL en de Round Eyeshadow brush.

Foundation brush: Over deze kwast ben ik ontzettend tevreden. De synthetishe haren zijn erg zacht en blijven dat ook na een aantal keer wassen. Ook vallen er geen haren uit. De foundation is erg gemakkelijk te verdelen en trekt niet alleen maar in de kwast. Het enige nadeel van een foundation kwast is dat je hem toch wel een keer in de week moet wassen met babyshampoo. Anders wordt de kwast harder en het is erg onhygiënisch. Deze kwast is wat mij betreft zeker een aanrader!

Eyeshadow brush flat XL: Dit is een grote synthetische oogschaduwkwast. Deze is handig voor het aanbrengen van oogschaduw over het hele ooglid. De kwast is ook goed te gebruiken voor het aanbrengen van losse oogschaduw poeder. De haartjes van de kwast zijn namelijk vrij stevig, dit zorgt ervoor dat er niet zoveel losse poeder op je wangen valt. Maar, dit is geen kwast om bijvoorbeeld oogschaduw in je arcadeboog aan te brengen, daar heb je een kleinere kwast voor nodig.

Round Eyeshadow brush: Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en is bedoeld om oogschaduw precies aan te kunnen brengen. De kwast heeft een ronde vorm en is daarom perfect voor het aanbrengen van oogschaduw in de arcadeboog. Vaak als ik op vakantie ga neem ik alleen deze oogschaduwkwast mee. Ik vind hem namelijk ook erg fijn voor het aanbrengen van oogschaduw over je hele ooglid of onder je oog. De kwast is erg zacht, verliest geen haar en is erg fijn in gebruik.

De kwasten van Gosh zijn verkrijgbaar bij de grotere Kruidvat filialen. De exacte prijs van de kwasten weet ik niet meer, maar ligt ongeveer rond de €8 tot €12.
Wat gebruiken jullie om make-up aan te brengen?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails