Favo foundation: L'Oreal True Match

Een aantal weken geleden kocht ik de L'oréal True Match foundation en ik ben fan. Van alle foundations die ik tot nu toe heb geprobeerd is dit toch wel een van de beste.

De 10 True Match tinten zijn ontwikkeld in lijn met de bevindingen van een geavanceerde studie van de laboratoria van L’Oréal Paris naar de huidskleur van vrouwen. De tinten passen zo perfect bij de natuurlijke huidskleur dat ze één worden met de huid, ermee samensmelten en één sublieme kleur worden.
De foundation is dus in 10 verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik heb zelf de kleur C1, Rose Ivory, wat ook meteen de lichtste kleur van deze lijn is. Voor mij de perfecte kleur voor in de winter.

De foundation is vrij vloeibaar, anders dan ik ben gewend. De meeste foundations zijn meer crème-achtig, maar deze is echt vloeibaar. Dit zorgt ervoor dat je de foundation heel goed over je gezicht kan verdelen.
Ook geeft de foundation een natuurlijke uitstraling, je ziet hem nauwelijks zitten. Hij laat een mooie natuurlijke healthy glow achter.
De foundation is erg licht, ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen. Maar je voelt nauwelijks dat je het op hebt.
Ook niet onbelangrijk, de houdbaarheid. Daar ben ik iets minder over te spreken. Na een paar uur is de foundation wel een beetje vervaagd. Nu vind ik dat zelf niet zo erg. Maar als je echt wilt dat je foundation de hele dag perfect zit zal je toch even tussendoor moeten bijwerken.

Ondanks dat ben ik echt ontzettend tevreden over de L'oréal True Match foundation. Te koop bij de meeste drogisterijen voor €13,99.
Wat is jouw favoriete foundation?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails