Halloween Nailart

Morgen is het 31 oktober, dat betekent; Halloween! Ondanks dat ik het niet vier, ik heb wat anders te vieren, ik ben namelijk jarig op 31 oktober, vond ik het toch wel leuk om iets te doen voor deze dag. Daarom heb ik een aantal nailart creaties gemaakt en me laten inspireren door Halloween.
Mummie: Lak je nagels wit. Maak met een zwarte nagellak dunne streepjes over je hele nagel en een wat dikkere op de plek waar de ogen moeten komen. Laat het goed drogen maak daarna met de witte en zwarte lak de ogen van de mummie.
Vleermuis: Lak je nagels oranje. Teken de vleermuis op je nagels met een zwarte nagellak, dit is een erg precies werkje. Daarna gebruik je een witte en zwarte lak om de ogen te maken.
Frankenstein monster: Lak je nagels limegroen. Zet twee witte stippen op de plek waar de ogen moeten komen. Met zwart maak je de ogen af en teken je de haren, mond en wenkbrauwen.
Spin: Lak je nagels grijs. Dan teken je met zwart een spin op je nagel. Als dit goed is gedroogd kan je met een andere kleur een kruis op het lijf tekenen.
Bloederig: Lak je nagels wit, of crème-kleurig. Daarna maak je het uiteinde van je nagel rood en laat je een aantal druppels verder doorlopen naar beneden.
Jack Skellington: Lak je nagels zwart. Maak een wit rondje voor z'n hoofd. Hier heb je waarschijnlijk wel twee laagjes voor nodig. Vervolgens teken je met een dun kwastje en een zwarte lak ogen, twee neusgaten en z'n mond.
Ga jij nog wat doen met Halloween?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails