John Frieda 'Luxurious Volume' lijn

Vandaag een review over de Luxurious Volume lijn van John Frieda. De producten zouden, zoals de naam al zegt, zorgen voor meer volume in je haar. En zeg nou zelf, we willen toch eigenlijk allemaal een mooi vol kapsel in plaats van slappe lokken. Ik heb 2 producten van deze lijn; de shampoo en blow dry lotion. Dus, let's put it to the test!
Ik begin met de Thickening Shampoo. Allereerst heeft de shampoo een erg fijne geur, het ruikt een beetje naar appeltjes. Iets anders dat opvalt is dat de shampoo behoorlijk schuimt. Heerlijk, ik hou van schuim! Je hoeft ook absoluut niet veel shampoo te gebruiken voor 1 wasbeurt. Na het wassen voelt je haar zacht en schoon aan. Wat betreft het volume, je moet geen wonderen verwachten, maar je haar hangt zeker niet slap lang je gezicht. De prijs ligt iets hoger dan een gemiddelde de shampoo, maar je krijgt er een flinke tube voor, 250 ml om precies te zijn.
De John Frieda Luxurious Volume Thickening Shampoo is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen en kost €8,95.
Dan de Thickening blow dry lotion. Dit is een product waar ik echt van onder de indruk ben. Mijn haar wordt echt voller als ik dit heb gebruikt! De bedoeling is dat je het op droog of handdoekdroog haar aanbrengt, vooral bij de haaraanzet. Dan föhn je je haar zoals gewoonlijk (voor nóg meer volume doe je het ondersteboven), that's it! Hartstikke makkelijk en het geeft mijn haar echt meer volume, zonder pluizig te worden. Bovendien beschermt deze lotion je haar ook nog eens tegen de hitte van de föhn. Zeker een aanrader!
De John Frieda Luxurious Volume Blow Dry Lotion is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen en kost €8,95.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails