Nailart: Sinterklaas

Zoals je waarschijnlijk wel zal hebben gemerkt is de Sint al een tijdje in ons koude kikkerlandje. En over ruim een week is het alweer pakjesavond! Daarom, de hoogste tijd voor een Sinterklaas nailart.
Als eerste lak je al je nagels rood. Ik heb hier Herôme W.I.C in de kleur Soho Manhattan gebruikt. Daarna maak je met een gele nagellak een horizontale en een verticale streep over iedere nagel. Ik gebruikte de kleur Sundancer van Essence. Waarschijnlijk zal je hier wel 2 of 3 laagjes van moeten aanbrengen omdat je anders de rode kleur er doorheen blijft zien. Als laatste ben ik met een gouden glitternagellak over de gele lijnen gegaan om het een mooi effect te geven. Hier heb ik een Smackers nagellak in de kleur Pineapple Blaze voor gebruikt. Dit nagellakje had ik nog nooit eerder opgedaan, ik was dan ook erg verbaast dat dit lakje echt naar ananas ruikt!
That's it, klaar zijn je Sinterklaasnagels!

Wij vieren Sinterklaas meestal met het hele gezin. We hebben een tijdje geleden al lootjes getrokken. Iedereen maakt dan een gedicht en koopt een cadeautje voor degene die je getrokken hebt. En natuurlijk met warme chocolademelk en een flink stuk speculaas erbij!

Hoe vier jij Sinterklaas?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails