Review: Pupa Rebel Chic Kerstcollectie

Een tijdje geleden liet ik jullie al de 'Rebel Chic' kerstcollectie zien van Pupa. Ik was zelf erg onder de indruk van de mooie kleuren en chique verpakkingen. Pupa stuurde mij een aantal producten om te testen.
Ik begin met de Glossy nail polish in de kleur Runny Raspberry. Dit is een heel donkerrode kleur, in bepaald licht lijkt de kleur vrijwel zwart. De nagellak zit in een stijlvol flesje en bevat 5 ml.
Op de foto heb ik 2 laagjes op mijn nagels aangebracht. Dat is precies genoeg om de kleur mooi dekkend te krijgen. Van mij had het kwastje van de nagellak iets platter en breder mogen zijn, dat vind ik altijd wel makkelijk, op die manier heb je snel je hele nagel bedekt. Verder ben ik erg tevreden over de nagellak. Ik vind het een mooie kleur voor de feestdagen, heel chique. De houdbaarheid van de nagellak is goed, bij mij heeft het er 2 dagen perfect op gezeten.
Dan de Colour intense lipstick in dezelfde kleur als de nagellak, Runny Raspberry. De verpakking geeft echt het gevoel dat het een heel luxe product is. De merknaam staat zelfs in de lipstick gedrukt.
Volgens Pupa geeft deze lipstick een maximale kleur en is makkelijk aan te brengen dankzij een mix van wassen die onmiddellijk smelten op de lippen. Ik moet zeggen dat het wel even een precies werkje om de lipstick netjes aan te brengen. Doordat de kleur zo donker is zie je elk klein foutje dat je maakt. Maar als het dan eenmaal netjes zit voel het erg fijn aan. De lipstick droogt je lippen niet uit en je hebt ook niet het gevoel dat je lipstick draagt. Ook de houdbaarheid is erg goed, de lipstick is bij mij zelfs na een maaltijd ongedeerd gebleven.
Tot slot de Extra pearl compact eyeshadow in de kleur Vibrant violet. Ik vraag me af waarom er in de naam pearl staat, dit had beter shimmer kunnen zijn. Wat overigens niet erg is, want het is absoluut een prachtige kleur.
Ook de oogschaduw uit deze collectie zit weer in een hele mooie verpakking. Zwart met zilver en aan de binnenkant een spiegeltje. Als je de oogschaduw zonder basis aanbrengt geeft hij helaas niet zoveel kleur af. Maar door het aan te brengen op een oogschaduwbasis of door het nat aan te brengen is dit probleem direct opgelost. Een zeer feestelijke paarse kleur met zilveren en paarse shimmer.

Meer informatie en verkooppunten zijn te vinden op de site van Pupa.
*Deze producten heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails