Shoplog Dordrecht

Afgelopen weekend ben ik met mams naar Dordt geweest. Ik was opzoek naar een vest voor in de winter. Ik weet niet wat het is maar als ik echt een bepaald kledingstuk nodig heb vind ik shoppen een stuk minder leuk. Vaak heb ik exact in m'n hoofd wat ik wil en dat moet je dus juist niet doen, want dat vind je dus nooit! Eerdere shopsessies zijn daardoor al finaal mislukt. Daarom heb ik nu geprobeerd onbevooroordeeld en zonder een beeld in m'n hoofd op zoek te gaan naar een vest. En gelukkig heeft het succes gehad, haha.
Lang vest van The New Yorker, € 19,95
Shirt met lange mouwen van The New Yorker, € 9,95
Bij Kruidvat heb ik haarverf gekocht, Syoss in Frozen Pearl Blond, die was mij de vorige keer erg goed bevallen. Zilvershampoo, die gebruik ik om en om met een normale shampoo, om te voorkomen dat er een gele gloed in m'n haar komt. Individual Lashes uit de Limited Edition Glamourama collectie van Catrice. Ik had nog nooit eerder van dit soort wimpers geprobeerd, dus ik was erg benieuwd of het wat is. Ik heb ze nu 1 keer gebruikt en ik ben er zeker tevreden over. Als laatst kochten we bij de ANWB-winkel een boekje met handige info over Rome. Nog maar een paar weken en dan is het al zover! Het is een klein en compact boekje, dus ideaal om mee te nemen.
Ook heb ik nog wat sinterklaascadeautjes gekocht, maar die kan ik hier natuurlijk niet laten zien ;)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails