December Tag

Deze tag kreeg ik van Anouk, dankjewel!

1. Sinterklaas / Kerstmis – Hoewel ik kerst ook ontzettend sfeervol en gezellig vind is Sinterklaas nog altijd favoriet. Lootjes trekken, gedichten schrijven, kadootjes uitpakken etc. Maar dit vind ik echt een moeilijke keus hoor, Kerst vind ik ook ontzettend leuk.
2. Kruidnoten / Pepernoten – Die blijven tenminste niet zo in je kiezen plakken :P
3. Sneeuw / Schaatsen – Jeetje, wat een moeilijke keuzes allemaal! Geef mij maar allebei! Maar als ik moet kiezen ga ik voor schaatsen. Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat de ijzers uit het vet konden. Hopelijk gaat het dit jaar weer gebeuren met een Elfstedentocht erbij natuurlijk!
4. Cadeautjes geven / cadeautjes krijgen – Iemand blij zien met een kadootje dat je met zorg hebt uitgezocht kan mij heel gelukkig maken.
5. Professionele vuurwerkshow kijken / Zelf vuurwerk afsteken – Ik ben zelf een behoorlijke schijterd wat vuurwerk betreft. Op een strand in Frankrijk heb ik ooit een vuurwerkshow gezien, echt fantastisch! Dus ik ga absoluut voor de professionele vuurwerkshow.
6. Kerstontbijt / Kerstdiner – Uitgebreid koken en dan de hele avond aan tafel, het echte kerstgevoel.
7. Sneeuwpop maken / Sneeuwballen gevecht - Koude sneeuw in je nek zeker? Nee, doe mij dan maar een sneeuwpop maken.
8. Kerstkaart maken / Kerstkaart kopen – Ik ben best creatief, maar kaarten maken vind ik gewoon niet zo leuk...
9. Verlanglijstje doorgeven / Je laten verrassen - Dan blijft het spannend.
10. Goede voornemens / Slechte gewoontes doorzetten – Een nieuw jaar met een frisse start vraagt om goede voornemens. Of we het allemaal volhouden zien we dan wel weer ;)

Ik tag: Eline, Gonny, Marjolein, Lisanne & Madelon
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails