EOTD: Smokey Teal

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een EOTD heb geplaatst. Dit komt vooral omdat de foto´s altijd mislukken. Ik vind het ontzettend moeilijk om m´n oog en de kleuren van de oogschaduw goed op de foto te krijgen. Ik ben dan ook al een tijdje aan het sparen voor een nieuwe en betere camera. Maar vandaag waren de foto´s wel redelijk gelukt. Daarom, vandaag dus een EOTD.
Wat ik heb gebruikt:
- Hema eyeshadow base
- Essence Eyebrow Pencil in Light Brown
- MAC Pigment in Teal
- Gosh Effect Powder in Plummy
- Essence gelliner Vintage Style (zwart)
- Clinique High Impact Curling mascara
Om te beginnen heb ik oogschaduwbasis aangebracht en m'n wenkbrauwen een klein beetje bijgetekend. De MAC Pigment heb ik aangebracht over m'n hele ooglid. Daarna bracht ik de Effect Powder Plummy van Gosh aan in de crease (arcadeboog) en een klein beetje onder m'n oog, aan de buitenkant. Zorg ervoor dat de kleuren mooi in elkaar overlopen. Als laatste heb ik gelliner en mascara aangebracht.
Zelf draag ik deze look gewoon overdag maar het is ook erg leuk voor een feestje ofzo. Heel simpel, maar geeft een mooi effect.

Tot slot wil ik iedereen een hele fijne Pakjesavond toewensen!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails