Essie, A Winter's Tale: Hot Cocoa

De Essie winter collectie van 2010 heeft de naam A Winter's Tale en is geïnspireerd op de donkere kleuren van de winter.
Zelf heb ik de kleur Hot Cocoa uit deze collectie. Essie heeft zich voor deze kleur laten inspireren door de Roaring 20’s. Het is een warme bruine kleur, erg mooi. Precies Hot Cocoa!
Dit is het eerste lakje wat ik heb van het merk Essie. Ik heb altijd veel positieve verhalen over Essie gelezen, dus ik was erg benieuwd!
Het aanbrengen ging erg fijn, het lakje bevat een prettig kwastje. De nagellak zelf is erg dun van substantie, dat vind ik zelf wel fijn. Op die manier kan je de kleur mooi egaal aanbrengen zonder strepen te krijgen. Het nadeel daarvan is wel dat het lakje iets minder goed dekt. Voor een goede dekking zijn 3 laagjes nodig. Maar dan heb je ook wel wat. De kleur vind ik namelijk prachtig. Heel winters, chique, maar ook draagbaar voor overdag. Ook over de houdbaarheid van het lakje ben ik tevreden. Het heeft er drie dagen perfect op gezeten.
Hieronder zie je alle kleuren uit de A Winter's Tale collectie van Essie.

Hot Cocoa is dus een erg fijn lakje met als enige nadeel dat je drie laagjes aan moet brengen voor een goede dekking. Verder ben ik zeer tevreden over deze nagellak van Essie. De kleur is prachtig en het lakje blijft goed zitten.

De Essie A Winter's Tale collectie is o.a. verkrijgbaar bij BoozyShop en kost €13,- per nagellak (15 ml).
Meer informatie kun je vinden op Beautymusthaves

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails