Review: Yves Rocher Colorama oogpotloden

Yves Rocher brengt een nieuwe lijn oogmake-up uit, Colorama. Deze lijn bestaat uit drie verschillende producten: waterproof oogpotloden, een eyelinerstift en een mascara. Vandaag een review over de oogpotloden, later volgt nog een review over de mascara.
De oogpotloden hebben een erg handige verpakking. Door aan de bovenkant te draaien komt het puntje verder naar voren. Ook ideaal om mee te nemen, want een puntenslijper is dus niet nodig.
De substantie van het product is vrij vettig/romig. Hierdoor gaat het aanbrengen heel gemakkelijk en zijn ze hartstikke waterproof. Nadat ik twee keer door de stromende regen heb gefietst en alles er nog perfect op zat, kan ik dat met absolute zekerheid zeggen. Helaas kwam ik wel tot de conclusie dat de mascara die ik die dag droeg niet waterproof is (maar dat is weer een ander verhaal, haha).
De potloodjes zijn in 6 verschillende kleuren vekrijgbaar; groen, blauw, paars, zwart, turkoois en koper. Ik heb de kleuren blauw, zwart, koper en paars. Het zijn mooie intense kleuren en de pigmentatie is er goed.
Ik ben enorm tevreden over deze waterproof oogpotloden van Yves Rocher. Ze doen gewoon wat een goed oogpotlood hoort te doen; mooie kleur, lange houdbaarheid en handige verpakking.
De oogpotloden uit de Colorama-collectie zijn vanaf februari 2011 verkrijgbaar voor €9,90 per stuk bij de Yves Rocher winkels en zijn te bestellen in de Webwinkel van Yves Rocher.

*Deze producten heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails