Catrice Urban Baroque Lipstick/Highlighter

Urban Baroque, zo heet de limited edition collectie van Catrice die in januari en februari verkrijgbaar is bij Kruidvat. Een romantische lijn met allemaal poederige pastelkleuren.
Ik heb twee producten gekocht uit deze collectie. En ik moet eerlijk toegeven, toen ik de naam van deze lipstick hoorde, was ik al verkocht. Marie-Antoinette hoort gewoon in mijn make-up stash!
Het is een prachtige perzik-roze kleur. De lipstick is heel creamy, het voelt aan alsof je een lippenbalsem op hebt.
De lipstick kost €3,99 en is in nog 2 andere kleuren verkrijgbaar
Volgens mij heeft Catrice zich voor deze highlighter laten inspireren door deze en deze highlighter/poeder van Guerlain. En dat is Catrice zeker gelukt, want het heeft geresulteerd in deze prachtige budget-vriendelijke highlighter. Het geeft je jukbeenderen een hele mooie natural glow, zonder chunky glitters achter te laten. Zeker een aanrader!
De Illuminating Powder in Masquerade Ball kost €4,49

Hebben jullie al iets gekocht van de Urban Baroque Collectie van Catrice?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails