Webshop: April Online

April online is een leuke webshop met allerlei verschillende producten: make-up, geuren, sieraden en accessoires.
Qua make-up verkopen ze o.a. de merken Calvin Klein, L’oreal, W7, Revlon, Maybelline, Bourjois en nog veel meer. Dus ook merken die niet of moeilijk in Nederland verkrijgbaar zijn. En de producten van merken die je hier wel gewoon in de winkel kan kopen worden op April Online een stuk goedkoper aangeboden. Dit is mogelijk omdat het team van April Online allerlei groothandels over de wereld benaderd en probeert de beste deals te sluiten. Doordat ze geen duur winkelpand hebben en geen duur personeel zijn de kosten een stuk lager en kunnen ze de producten goedkoper aanbieden.
April Online stuurde mij 2 producten uit hun webshop om te proberen.


Als eerste de 3D Effet lipgloss van Bourjois in de kleur Fraise pailletée.
Een mooie rode lipgloss die makkelijk aan te brengen is met een klein kwastje als applicator. De gloss is vrij plakkerig maar blijft daarom wel goed zitten. Het enige nadeel vind ik de glitters in de lipgloss. Ze zijn best groot en je voelt ze dan ook zitten op je lippen. Zonder de glitters was deze gloss echt perfect geweest. Ik heb even gekeken in de shop en zag dat ze ook nog andere kleuren verkopen zonder glitters erin, die zijn dus wel het proberen waard.
De 3D Effet lipgloss van Bourjois kost €4,95 en is verkrijgbaar in verschillende kleuren
Dan het tweede product, een tempting glance intense eyeshadow van Calvin Klein in de kleur Midnight Blue.
Ik had nog nooit eerder een make-up product van Calvin Klein geprobeerd dus hier was ik ontzettend benieuwd naar. De oogschaduw zit in een erg mooi en luxe verpakking met een kleine sponsapplicator.
Het is een zwarte oogschaduw met een prachtige donkerblauwe gloed, zoals de naam al zegt, echt Midnight Blue. Ik ben echt dol op deze kleur! Goede pigmentatie, niet kruimelig, perfect gewoon. Heel mooi om bijvoorbeeld te gebruiken voor een smokey eye of om een eyeliner mee te maken.
De Tempting Glance Intense Eyeshadow van Calvin Klein kost €8,95 en is ook verkrijgbaar in de kleuren Bashful en Brown Velvet.
*Deze producten heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails