Pimpin' my Closet

Mijn kledingkast is een hele oude Ikea-kast uit het jaar 0. Maar aangezien (tot nu toe) alles er nog past, m'n kamer niet heel groot is en deze precies achter m'n bed past, is er geen reden om een nieuwe te kopen. Wat doe je dan? "Pimpin' baby!"

Het waren vooral de handvatten waar ik me aan ergerde. Lelijke blauwe handvatjes van hout. Ook kwam ik erachter dat de maat vrij ongebruikelijk is, dus nergens was een leuke vervanging te vinden.
Op het vliegveld in Rome was een ZARA Home. Omdat we toch nog een tijd op de vlucht moesten wachten heb ik daar even rustig rondgekeken. Echt een ontzettend leuke winkel trouwens! Toen kwam ik deze superschattige keramieken deurknoppen tegen.
Ik was al die tijd op zoek geweest naar handvatten, maar deurknoppen in de openingen schroeven kan natuurlijk ook! Dus heb ik 2 paar gekocht. Ze waren ook nog te koop in zilver, goud, geel, blauw, maar ik vond wit toch wel het mooist. Thuis moest ik alleen de gaatjes nog iets groter boren en zie hier het resultaat:
Ik vind het zelf erg leuk staan. Met zo'n kleine verandering ziet de kast er toch weer heel anders uit!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails