Mijn Parfum Stash

Ik heb altijd al een zwak gehad voor parfum. Een prachtige fles in combinatie met een heerlijke geur kan mij doen smelten. Daarom wil ik jullie graag mijn collectie parfums laten zien.
Om de geur het langst te behouden is het het beste om parfums in een koele en donkere omgeving te bewaren. Maar ik wil graag ook genieten van de mooie flesjes. Daarom bewaar mijn parfums op deze schaal op een kastje. Je moet gewoon zorgen dat ze niet vlak naast het raam of in de zon staan.
Van links naar rechts: Darling by Kylie Minoque, Juicy Couture by Juicy Couture en Chloé by Chloé. Dit zijn de geuren die ik op dit moment het meest draag.
Loud by Tommy Hilfiger, Ultrared by Paco Rabanne, Nice van XX by Mexx en Adorably by Mango. Loud en Utrared zijn mijn nieuwste aanwinsten.

Sunset by Naomi Campbell, L L.A.M.B. by Gwen Stefani, Soir de Paris by Bourjois en Waterfalls by Cindy Crawford. Het geurtje van Bourjois heb ik geërfd van m'n oma. Soir de Paris bestaat al sinds 1863. Het heeft ook echt een oma-geur. Ik draag deze nooit, maar ik vind het flesje heel erg mooi.

Dit zijn Mini Misters van Tickled Pink Scentsations, de webshop bestaat helaas niet meer.
Tot slot heb ik een la met wat parfumtesters. Meestal neem ik er hiervan een of twee mee op vakantie. Zo kunnen je mooie grote parfumflessen niet kapot gaan en heb je toch een lekker geurtje bij je.

Geuren zijn natuurlijk heel erg persoonlijk, iedereen heeft weer een andere smaak. Maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar frisse, fruitige en bloemige geuren.

Wat zijn jullie favorieten?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails