The Versatile Blogger Award + 7 random facts

Van de Bloggin' Beauties kreeg ik The Versatile Blogger Award, thanks ladies!

Vertel 7 Random Facts over jezelf

- Mijn favoriete eten is pasta, verschillende soorten met verschillende sauzen, heerlijk!
- Ik heb in een ver verleden ongeveer 4 jaar keyboardles gehad. We hebben nog steeds een keyboard thuis en ik kan nog een paar akkoorden spelen, maar het meest ben ik alweer vergeten.
- Hoewel ik erg van mooie (waargebeurde) drama films houd, kijk ik ze niet zo vaak. Vooral omdat ik het verhaal vaak niet los kan laten. Het blijft dan nog heel lang in m'n hoofd rondspoken dat ik er soms dagen later nog mee bezig ben.
- Talen zijn niet mijn sterkste kant maar ik zou graag nog eens Spaans willen leren.
- Ik slaap meestal op m'n buik of op m'n zij.
- Als ik een film download en kijk op de laptop, kijk ik hem nooit in één keer af. Vaak kijk ik dan 20 minuten en dan ga ik wat anders doen. De volgende dag weer 20 minuten verder enzovoort.
- Ik vind mensen het mooist als ze lachen, écht lachen.

Geef deze award door aan 7 blogs die je nog niet zo lang geleden hebt ontdekt.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails