Review: Pupa Very Vintage Collectie

Toen ik bovenstaande foto zag van de Very Vintage collectie van Pupa, was ik al verkocht, wat een prachtige producten! Pupa stuurde mij drie producten om te testen.
Ik begin met de Very Vintage Sheer Lipstick in de kleur Nude Rose (02). De verpakking is erg chique en vrouwelijk. Een mooie roze huls met zilveren accenten.
Nude Rose is een hele mooie draagbare kleur. Ook voelt de lipstick erg fijn aan op je lippen. Het is een romige substantie en voelt aan als een lippenbalsem. Dit heeft dan wel als nadeel dat de lipstick niet superlang blijft zitten, maar ik vind het zelf geen probleem om af en toe even bij te smeren. De lipstick is ook verkrijgbaar in de kleuren Cosmopolitan Fuchsia en Coral Dream en kost €17,95.
Dan de Very Vintage Extrablack Glossy Eyeliner. Dit is een zwarte vloeibare eyeliner met een zogenaamde felt tip. De tip is stevig, maar ook een beetje flexibel waardoor je zowel dikke lijnen als fijne dunne lijntjes kunt maken. Veel felt tip eyeliners komen in de vorm van een stift. Maar het nadeel daarvan is dat deze altijd ontzettend snel uitdrogen. En daar heeft deze eyeliner van Pupa geen last van doordat je de tip in de vloeistof doopt.
De eyeliner heeft een mooie diep zwarte kleur en is onmisbaar voor een vintage look. De glossy eyeliner kost €15,75.
Tot slot de Glossy Nail Polish in Pink Kiss (208). Dit is een nude/perzik kleurige nagellak met een soort parelmoer shimmer erin, je moet er van houden. Ik vind het zelf wel mooi staan, maar heb ook reacties gehad van mensen die het wat minder geslaagd vonden. Op de foto heb ik twee laagjes aangebracht. De Glossy Nail Polish is ook verkrijgbaar in de kleuren Tiffany Fuchsia en Divine Red en kost €5,99.

Kortom, over het algemeen hele mooie en fijne producten. Vooral de lipstick, die ik sinds ik hem heb iedere dag heb gedragen, is echt een aanrader.
De Very Vintage collectie is op dit moment te koop in de winkels. Meer informatie en verkooppunten vind je hier.
*Deze producten heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails