Wishlist: Beauty

1. Revlon Colorstay Foundation: Schijnt een hele goede foundation te zijn. Helaas is de kleur Ivory in Nederland moeilijk te krijgen, dus binnenkort ga ik maar eens zoeken op internet.
2. Sigma Complete Brush Kit: Ik heb een aantal hele fijn kwasten, maar zo'n prachtige complete kwastenset lijkt me fantastisch.
3. MAC oogschaduw: De pigments van MAC vind ik erg fijn. Maar losse oogschaduwpoeder werkt soms best lastig. Ik heb veel goede verhalen over de oogschaduws van MAC gehoord dus deze zou ik zeker eens willen proberen. Vooral Amber Lights en Shroom vind ik erg mooi.
4. NYX Nude on Nude Natural look kit: 9 kleuren oogschaduw en 2 kleuren voor op je lippen met in de deksel een spiegeltje. Ideaal om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie. Swatches hier.
5. MAC Blush in Pink Swoon: MAC blushes vind ik er altijd zo mooi en luxe uitzien. Pink Swoon lijkt me een prachtige kleur.
6. A French Kiss Bubble Bar Slice van Lush: Na de heerlijke bruisballen van Lush te hebben geprobeerd ben ik nu ook erg benieuwd naar de Bubble Bar Slices. Beloofd een heerlijk bad vol schuim.
7. NYX Jumbo Eye pencil in Milk: Te gebruiken als oogpotlood, highlighter of basis om de kleur van je oogschaduw nog beter uit te laten komen.
8. Dermalogica Skin kit: Een setje met travel size producten van Dermalogica. Perfect om de producten eens uit te proberen.

Of deze arme student dit ook echt allemaal gaat kopen? Waarschijnlijk niet. Maar kwijlen mag altijd toch? ;)

Wat staat er op jouw beauty wishlist?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails