NOTD: Kiko Nail Lacquer #340

Vorige week was ik een weekendje naar Noord Limburg en toen zijn we ook even naar CentrO in Oberhausen geweest. Dat is het grootste winkelcentrum van Europa en daar zit onder andere de Kiko. Kiko Cosmetics is een Italiaans merk maar wordt dus ook in Duitsland verkocht. Ik heb daar een aantal dingen gekocht, waaronder deze nagellak.
Het is een simpel flesje met niet teveel poespas. Op het flesje staat alleen het nummer van de kleur, 340, maar op de site zag ik dat dit de kleur 'Celeste' is. Het is een fel lichtblauw crème lakje.
Met dank aan Kees die wel als achtergrond wilde dienen ;)
Ik ben erg blij met deze nagellak. Het is zo'n heerlijk zomers kleurtje! De nagellak dekt perfect in twee laagjes. Ook het kwastje is fijn om mee te werken.

Dus als je nog eens in CentrO bent, raad ik je zeker aan deze lakjes eens te bekijken. Ze hebben ontzettend veel kleuren en ook voor de prijs hoef je het niet te laten.
Kiko Nail Lacquer kost €2,50 voor een flesje van 11 ml
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails