Collective shoplog

Vandaag een collective shoplog, oftewel, de aankopen die ik heb gedaan in verschillende shop-sessies. Zo ben ik twee weken geleden naar CentrO in Oberhausen geweest, heb ik vorige week met Marjolein wat geshopt in Kruidvat en ben ik vandaag met m'n zusje naar Dordrecht geweest.
1. Reinigende poriĆ«nstrips van de Action, €0,98
Ik heb al eens eerder de strips van Essence geprobeerd, maar die werkten niet bij mij. Ben benieuwd of deze wel goed zijn.
2. P2 Anti-red base van de DM, €3,95
3. Ultra Tech mascara van de Kiko, €3,90
4. Catrice Absolute Eye Colour in OMG I want that! van de Kruidvat, €4,49
Een heel fijn palette, nu al een van mijn favorieten. Helaas is de highlighter nogal korrelig.
5. Catrice Gel Eyeliner in Black Jack with Jack Black, €3,99
Naast deze Gel Eyeliner heb ik ook het kwastje dat er bij hoort gekocht. Die bevalt me erg goed! Maak het een stuk makkelijker om een mooie strakke lijn te trekken.
6. Nail Lacquers in #270 en #340 van Kiko, €2,50
7. Soft Focus Concealer van Kiko, €7,50
8. 3 Canvas Schildersdoeken van de Xenos, €2,99
Af en toe vind ik het heerlijk om te schilderen. Ik heb lange tijd gewoon op papier geschilderd, maar een echt canvas werkt toch een stuk fijner.
9. Make-up Organizer van de Action, €2,59
Deze had ik voorbij zien komen op een aantal beautyblogs. Ik heb hem op m'n bureau gezet om m'n make-up die ik dagelijks gebruik in op te bergen.
10. Waterverstuiver van de Action, €1,39
Heerlijk voor in de zomer. Geeft een hele lichte nevel, ideaal om even af te koelen.

Dat waren mijn aankopen van de afgelopen tijd. Uiteraard heb ik ook wat voor mams gekocht voor Moederdag aankomende zondag (niet vergeten he!), maar dat zet ik hier maar niet op aangezien ze hier af en toe komt koekeloeren ;)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails