Review: Missha BB Cream

Misschien heb je er al wel eens van gehoord, BB cream. BB staat voor Blemish Balm. Dit is een product dat vooral in Azië veel door vrouwen wordt gebruikt. Het is een soort foundation met heel veel verzorgende ingrediënten erin. Zo is het tegelijkertijd een moisterizer, heeft het vaak een hoge beschermingsfactor tegen de zon (SPF) en het bevat ingrediënten tegen huidveroudering. Klinkt perfect toch?! Ik was dan ook ontzettend benieuwd naar dit product en bestelde de Missha BB Cream op Ebay.
In tegenstelling tot veel andere BB Creams is Missha BB Cream verkrijgbaar in drie verschillende kleuren, van donker naar licht; #23, #21 en #13. Ik heb #21, dat is al een behoorlijk lichte kleur.
Zonder BB Cream
Ja, de zomer is weer in aantocht dus de sproetjes komen ook weer tevoorschijn! :P
Met BB cream
Ik ben zelf erg blij met de BB Cream. Deze bevat maar liefst SPF 42, dus je bent absoluut beschermt tegen de zon. Ook is #21 voor mij op dit moment de perfecte kleur. Wel doe ik er zelf altijd nog wat poeder overheen, vooral op de t-zone. Als je een droge huid hebt is dit waarschijnlijk niet nodig.

Helaas zijn BB creams nog niet in Nederland te koop. Ik heb deze op Ebay gekocht bij deze verkoper: AsianSecrets. En betaalde ongeveer € 6,20 voor een tube van 20 ml.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails