Bestelling: All Cosmetics Wholesale

Zoals je vast al wel gemerkt hebt zijn er de laatste tijd niet zoveel updates. Ik heb het namelijk erg druk met school. Het zijn de laatste loodjes, over twee weken is het al vakantie! Maar tot die tijd moet ik hard aan de bak met verslagen maken en tentamens leren.

Om mezelf alvast een beetje te verwennen heb ik vandaag een bestelling geplaatst bij All Cosmetics Wholesale. Dit is een Amerikaanse webshop met cosmetica merken als Mac, Nars, Urban Decay, etc. En ik heb er twee producten van Mac besteld:
Paint Pot in 'Painterly' $16,50
Al veel goeds over gelezen. Een basis voor onder oogschaduw en schijnt zelfs te kunnen worden gebruikt als concealer.
Eyeshadow in 'Shroom' $13,99
Een lichtbeige oogschaduw met een klein beetje shimmer. Voor veel mensen hun favoriete highlighter en laat ik daar net naar opzoek zijn.

De verzendkosten waren $6,75 wat ongeveer €4,80 is, dus dat valt best mee. Ik kan niet wachten tot het pakketje binnenkomt!

Hebben jullie wel eens iets besteld bij All Cosmetics Wholesale?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails