EOTD: The Golden Eye

Tussen alle drukte van het tentamen leren door ging ik afgelopen zaterdagavond uit eten. Ik vond het toen wel leuk om een iets specialere look te maken en heb toen dit gemaakt, een gouden ooglook.

Wat ik heb gebruikt:
- Hema eyeshadow base
- Catrice wenkbrauw setje
- 88 Metal Mania Palette (2 gouden kleuren)
- Kiko UltraTech waterproof mascara
Als eerst heb ik oogschaduwbasis aangebracht en m'n wenkbrauwen een klein beetje bijgetekend. Vervolgens heb ik een goudkleurige oogschaduw aangebracht over het hele ooglid en onder m'n oog. Daarna bracht ik een iets donkerdere kleur goud in m'n buitenste ooghoek aan. Laat met een blendingkwast de kleuren mooi in elkaar overlopen. Tot slot wat mascara en klaar is de look.

Ontzettend simpel dus; twee kleuren oogschaduw en wat mascara. Ik vind de look best goed gelukt. Sowieso vind ik gouden en bronzen kleuren altijd mooi staan bij blauwe ogen. Je zou de look eventueel nog iets opvallender kunnen maken door bijvoorbeeld een zwarte eyeliner aan te brengen.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails