Fashion Shoplog Juni 2011

Gisteren ben ik na school samen met m'n moeder even de stad in geweest. M'n kledingkast kon wel wat vulling gebruiken dus besloten we een middagje naar Rotterdam te gaan.

Het belangrijkste was een nieuwe broek. Ik ben een paar weken geleden uit m'n broek gescheurd. Gescheurd ja, hoe gĂȘnant?! haha. Dus die had ik hard nodig. Nu vind ik het echt vreselijk om broeken te kopen. Het duurt altijd kei lang voordat je een goede vindt en al dat gehannes in die kleedkamer vind ik maar niks. Dan kijk ik veel liever naar shirts enzo. Maar gelukkig heb ik twee nieuwe exemplaren kunnen vinden:
Blauwe skinny jeans van New Look, € 24,99
Lichtblauwe skinny jeans van New Look, € 24,99
Basic bruin t-shirt van C&A, € 4,50

Verder was ik op zoek naar een zomerjas. Deze vond ik op de Vila afdeling in de V&D. Een taupe-kleurige jas met leuke details, €49,95
En tot slot scoorde ik dit setje schattige oorbellen bij New Look voor €6,99
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails