EOTD: Fresh Old Pink

Roze is een kleur oogschaduw die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik weet niet precies waarom, maar het trekt me gewoon niet zo. Nu zag ik van de week al die roze kleurtjes in m'n 88 palette en wilde er toch eens wat mee proberen. Deze look is er uit gekomen. Niet in-your-face roze, maar oud-roze met een fris tintje.

Wat ik heb gebruikt:
- Hema eyeshadow base
- Catrice wenkbrauw setje
- 88 Color Palette (roze, donkerbruin en wit)
- Gosh Extreme Art eyeliner #11
- Catrice All Round Mascara
Als eerst heb ik oogschaduwbasis aangebracht en m'n wenkbrauwen een klein beetje bijgetekend. Een oudroze oogschaduw uit het 88 palette heb ik aangebracht over het hele ooglid. Daarna maakte ik met een donkerbruine kleur m'n buitenste ooghoek en arkadeboog donkerder. Dit bracht ik ook een beetje aan onder m'n oog. De witte oogschaduw heb ik gebruikt als highlighter onder m'n wenkbrauw. Tot slot heb ik met een felle blauw/groene kleur een eyeliner getekend en het afgemaakt met mascara.

Ik moet zeggen dat roze leuker staat dan ik had gedacht. Ook zonder de felle eyeliner is het best een draagbare look voor overdag, zeker voor herhaling vatbaar.

Hoe combineer jij roze oogschaduw?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails