Tag: Wat heb je liever?

Van PinkFairy kreeg ik de tag 'Wat hebt je liever?'. Een tag waarin je 15 verschillende (bijna onmogelijke) beauty dilemma's krijgt voorgeschoteld, waaruit je MOET kiezen!

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor? 
Dan ga ik voortaan wel wenkbrauw-loos door het leven. Hoewel ik vind dat wenkbrauwen echt vorm aan je gezicht kunnen geven heb ik liever geen wenkbrauwen dan een zwarte snor. Ik heb sowieso al niet heel opvallende wenkbrauwen dus daar wen ik vast wel aan.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken? 
Deze is niet moeilijk, geef mij maar gezonde perfecte nagels die ik niet meer mag lakken. Als is dat wel heel zonde van mijn geliefde nagellakstash :P

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Hoewel sommige mensen het echt kunnen hebben (Amber Rose) denk ik niet dat gemillimeterd haar mij zou staan. Dus ga ik voor een Rapunzel kapsel.

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken? 
Smokey eyes! Ik zou echt niet zonder oogmake-up kunnen. En smokey eyes zijn hartstikke mooi. Ze zijn misschien iets te opvallend voor overdag, maar dat kun je ook wel oplossen door andere kleuren, bijvoorbeeld bruin, te gebruiken.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Ik kies voor de rode wangen. Vind ik een stuk charmanter staan dan totaal geen kleur in je gezicht.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Ik probeer zoveel mogelijk proefdiervrije cosmetica te kopen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een paar items van Maybelline en L'oréal heb. En helemaal geen cosmetica meer gebruiken kan ik echt niet, dus dan kies ik toch voor de tweede optie...

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Een perfect recht gebit met gelige tanden. Mooie rechte tanden vind ik een stuk belangrijker dan dat ze helemaal wit zijn.

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Hangt er natuurlijk van af hóe heftig ze hier bedoelen maar voor 1 dagje ga ik wel met een niet draagbare look naar school.

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Oke, deze is helemaal niet moeilijk. Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan afgebladderde nagellak. Als er bij mij 1 chip zit, gaat alles eraf. Dus dan doe ik wel iedere dag opnieuw nagellak op.

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Een bodylotion die je huid zacht en mooi maakt is natuurlijk heel fijn, maar als je dan de hele dag met een stinkende walm om je heen loopt ga ik toch voor de tweede optie.

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Grijs. Ik hou echt niet van die felle kleuren in je haar en zo lelijk vind ik grijs trouwens niet.

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Ik scrub m'n gezicht wel eens vaker met suiker/zout, werkt perfect.

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Poeh, deze vind ik erg moeilijk. Maar als ik moet kiezen ga ik voor de uitgelopen panda ogen. Een donkere lipliner om je mond vind ik echt verschrikkelijk.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Ja hallo hee, hier kan ik toch niet tussen kiezen!? Met mijn studenten budget(je) kies ik dan toch maar om nooit meer te kopen bij de parfumerie... snik snik

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Dan maar 1,5 jaar geen make-up meer kopen. Mijn stash is volgens mij inmiddels veel meer waard dan 250 euro en ik ben heel blij met al mijn spulletjes.

Ik tag: Evelien, Dhini, Amber, Robin & Mariel

En wat zouden jullie hebben gekozen? Ik ben benieuwd! Neem de tag gerust over of vul hem in in de comments :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails