Tip: MAX Make-Up van de Action

Ik hoor je denken "Right, make-up van de Action?!". Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar Marjolein heeft me overtuigd. Ik ben naar de Action gegaan, heb wat producten uitgekozen en ik was flabbergasted. De producten zijn gewoon heel erg mooi en fijn! Niet overtuigd? I will show you!
Een baked oogschaduw palletje met vier verschillende kleuren. De oogschaduws zijn zowel nat als droog te gebruiken. Dit zijn de droge swatches. Als je je kwast licht vochtig maakt komt er nog meer kleur vanaf. Alle kleurtjes zijn metallic en doen me erg denken aan kleuren uit mijn 88 Metal Mania Palette. En ze zijn ook zeker zo gepigmenteerd. 
Deze Baked Eyeshadow in Brown & Beige kost €1,29 en is ook in andere kleuren verkrijgbaar
Ook kocht ik twee blushes. Ik nam Rosewood (links) en Pink (rechts) mee. Wat ik erg leuk vind is dat onder de blush een spiegeltje en een poederdons zitten.
Pink is echt behoorlijk roze en je moet dan ook uitkijken dat je hier niet teveel van gebruikt. Rosewood daarentegen is een minder opvallende perzikroze kleur, die ik de laatste tijd vrijwel dagelijks gebruik.
De blushes kost €0,99 per stuk en zijn ook in andere kleuren verkrijgbaar

Dus heb je een Action in de buurt (klik hier voor de filialen), dan zijn de make-up producten ook zeker het proberen waard!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails