Budgetip: Navulbare Parfumverstuiver

Een hele handige beauty-gadget voor in je tas of mee op reis is de navulbare parfumverstuiver. Deze kan je erg gemakkelijk, zonder knoeien, vullen met je favoriete parfum. Het wordt duidelijk uitgelegd in dit filmpje: Het meest bekende merk die dit product verkoopt is Travalo en ze zijn geloof ik ook te koop bij Sephora en Ici Paris XL voor ongeveer 10 tot 12 euro. Dat vond ik toch wel behoorlijk aan de prijs. Nu kwam ik laatst deze zeer budget vriendelijke versie tegen bij de Trekpleister voor slechts €3,80. Een heel stuk goedkoper dus en hij werkt hartstikke goed.
Ik heb mijn verstuiver gevuld met een parfum die wat sneller vervliegt en ik op deze manier dan gemakkelijk gedurende de dag nog een keer kan sprayen.
Deze Navulbare parfumverstuiver van 'True Spirit' kost dus €3,80 en is te koop bij Trekpleister
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails