Palmer's Cocoa Butter producten

Nu het steeds kouder begint te worden komen de droge huidjes ook weer tevoorschijn. De oplossing; smeren smeren smeren. Enige tijd geleden kreeg ik een aantal producten van het merk Palmer's opgestuurd. Vandaag zal ik een voor een de producten met jullie doornemen en vertellen wat ik er van vind.


Extra dikke Cocoa Butter - € 4,99
Dit is echt een hele dikke harde boter, bijna wax-achtig. Zodra je wat uit de pot haalt en op je warme hand doet begint het langzaam te smelten. Dit is echt een heel goed product voor de éxtreem droge en ruwe huid. De crème zegt zelfs littekens te vervagen. Helaas heb ik dat niet kunnen testen, maar ik kan me wel voorstellen dat dat inderdaad werkt. De geur is een lichte cacao geur, niet te sterk.

Cocoa Body Butter Ultra Moisturizing Cream - € 6,99 
Een pot met 170 gram body butter. De substantie is heel romig en smeert daarom fijn uit. Ook trekt de crème vrij snel in en maakt je huid heerlijk zacht. Het enige wat ik minder vind is de geur. Je zou denken dat alle producten hetzelfde ruiken, maar ik merk toch wel wat verschil. En deze geur vind ik niet zo erg lekker, helaas. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Cacao Butter hydraterende Lotion - € 4,99
Dit is een meer vloeibare lotion en smeert dan ook beter uit dan de vorige twee producten. Erg handig om bijvoorbeeld je hele lichaam mee in te smeren na het douchen om dat trekkerige gevoel te voorkomen. De lotion heeft als je hem direct uit de fles haalt een lichte cacoa geur, maar deze verdwijnt al snel na het insmeren. Dit vind ik zelf het fijnste product tot nu toe.

Cocoa Butter geconcentreerde crème - € 2,99
Dit is een kleine tube van 60 gram en daarom ideaal voor in je tas of om mee te nemen op vakantie. De substantie is ongeveer hetzelfde als de lotion. Ik gebruik deze meestal als handcrème. Vooral in de winter is de bovenkant van m'n handen vaak ontzettend schraal en daarvoor is deze crème erg fijn.

Wat ik vooral erg leuk vind aan de producten Palmer's is dat ze allerlei verschillende substanties aanbieden. Van een keiharde boter tot een vloeibare lotion. Ik zou de geuren eerst even ruiken in de winkel voordat je een product koopt. Sommige producten hebben namelijk een nogal sterke geur, en daar moet je van houden. Verder ben ik erg tevreden over de Cacoa Butter producten, ze zijn heel erg voedend en hydrateren je huid erg goed.

Hebben jullie weleens een product van Palmer's geprobeerd?

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails